Mahkeme ve Avukatlık Rolleri HK.


Başlatan Dochimedo2022, 13 Ocak 2022, 23:54:48
Okunma sayısı 533 defa

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Instagram:
Discord:
RockstarTR:
Facebook:
Youtube:
Twitter:
Twitch:
Spotify:
Dusty Chellick 24 seviye
Cinsiyet: Erkek
Son giriş: 24 Ocak 2022, 03:18
Toplam oynama: 138 gün, 22 saat
Ynt: Mahkeme ve Avukatlık Rolleri HK.
« Yanıtla #30 : 14 Ocak 2022, 18:24:42 »
Harbiden ya bi el atılsa fena olur destek

Instagram:
Discord:
RockstarTR:
Facebook:
Youtube:
Twitter:
Twitch:
Spotify:
Edward Walls 26 seviye
Cinsiyet: Erkek
Son giriş: Oyunda
Toplam oynama: 151 gün, 4 saat
Ynt: Mahkeme ve Avukatlık Rolleri HK.
« Yanıtla #31 : 14 Ocak 2022, 19:48:13 »
Her suçlu mahkemeye çıkarılmamalı ayrıca bu adamların çoğu sürekli crash atıp mix yapıyor o roller gelirse role gitmeden mixle kurtarırlar zaten.

Instagram:
Discord:
RockstarTR:
Facebook:
Youtube:
Twitter:
Twitch:
Spotify:
Stewart Brave 24 seviye
Cinsiyet: Erkek
Son giriş: 13 Ocak 2022, 17:41
Toplam oynama: 76 gün, 12 saat
Ynt: Mahkeme ve Avukatlık Rolleri HK.
« Yanıtla #32 : 14 Ocak 2022, 20:38:04 »
Bu herife katılıyorum adamım!!

Destek!
Kuzen diyo'sa haklıdır. Destek adamım!!

Instagram:
Discord:
RockstarTR:
Facebook:
Youtube:
Twitter:
Twitch:
Spotify:
Bernard Harlow 20 seviye
Cinsiyet: Erkek
Son giriş: 22 Ocak 2022, 19:07
Toplam oynama: 67 gün, 2 saat
Ynt: Mahkeme ve Avukatlık Rolleri HK.
« Yanıtla #33 : 14 Ocak 2022, 21:01:19 »
Avukatlar usanmayacaksa desteklerim.

Instagram:
Discord:
RockstarTR:
Facebook:
Youtube:
Twitter:
Twitch:
Spotify:
Thomas Marsilyn 25 seviye
Cinsiyet: Erkek
Son giriş: Oyunda
Toplam oynama: 79 gün, 1 saat
Ynt: Mahkeme ve Avukatlık Rolleri HK.
« Yanıtla #34 : 14 Ocak 2022, 22:05:04 »
Her suçlu mahkemeye çıkarılmamalı ayrıca bu adamların çoğu sürekli crash atıp mix yapıyor o roller gelirse role gitmeden mixle kurtarırlar zaten.
Her suç için değil ama önceden belirlenmiş bazı suçlar için mahkeme rolleri yapılabilir. Her suç için yapılmasına gerek yok. Buradaki amaç rol çeşitliliği yaratarak diğer oyuncuların da eğlenmesidir.

Instagram:
Discord:
RockstarTR:
Facebook:
Youtube:
Twitter:
Twitch:
Spotify:
Thomas Marsilyn 25 seviye
Cinsiyet: Erkek
Son giriş: Oyunda
Toplam oynama: 79 gün, 1 saat
Ynt: Mahkeme ve Avukatlık Rolleri HK.
« Yanıtla #35 : 14 Ocak 2022, 22:05:36 »
Avukatlar usanmayacaksa desteklerim.
Şahsen ben üşenmeden her gün 5 saatimi ayırabilirim. Benim gibi üşenmeyerek saatlerini harcayacak bir sürü avukat tanıyorum.

Instagram:
Discord:
RockstarTR:
Facebook:
Youtube:
Twitter:
Twitch:
Spotify:
Nadya Ponomariov 22 seviye
Cinsiyet: Kadın
Son giriş: 23 Ocak 2022, 20:54
Toplam oynama: 125 gün, 16 saat
Ynt: Mahkeme ve Avukatlık Rolleri HK.
« Yanıtla #36 : 14 Ocak 2022, 22:05:50 »
SONUNA KADAR DESTEK  b<3

Instagram:
Discord:
RockstarTR:
Facebook:
Youtube:
Twitter:
Twitch:
Spotify:
Bernard Harlow 20 seviye
Cinsiyet: Erkek
Son giriş: 22 Ocak 2022, 19:07
Toplam oynama: 67 gün, 2 saat
Ynt: Mahkeme ve Avukatlık Rolleri HK.
« Yanıtla #37 : 14 Ocak 2022, 22:39:20 »
Her suçlu mahkemeye çıkarılmamalı ayrıca bu adamların çoğu sürekli crash atıp mix yapıyor o roller gelirse role gitmeden mixle kurtarırlar zaten.
Her suç için değil ama önceden belirlenmiş bazı suçlar için mahkeme rolleri yapılabilir. Her suç için yapılmasına gerek yok. Buradaki amaç rol çeşitliliği yaratarak diğer oyuncuların da eğlenmesidir.
Mix yapıp crash atmayı deneyip kaçmayı deneyen arkadaşlara gerek yok. Belirli suçları işleyenlere yapılırsa hoş olur.
Avukatlar usanmayacaksa desteklerim.
Şahsen ben üşenmeden her gün 5 saatimi ayırabilirim. Benim gibi üşenmeyerek saatlerini harcayacak bir sürü avukat tanıyorum.
:like:

Instagram:
Discord:
RockstarTR:
Facebook:
Youtube:
Twitter:
Twitch:
Spotify:
Angelina Loe 15 seviye
Cinsiyet: Kadın
Son giriş: 16 Ocak 2022, 22:59
Toplam oynama: 28 gün, 16 saat
Ynt: Mahkeme ve Avukatlık Rolleri HK.
« Yanıtla #38 : 14 Ocak 2022, 23:43:59 »

Instagram:
Discord:
RockstarTR:
Facebook:
Youtube:
Twitter:
Twitch:
Spotify:
Pedro Keef 16 seviye
Cinsiyet: Erkek
Son giriş: 23 Ocak 2022, 22:51
Toplam oynama: 42 gün, 23 saat
Ynt: Mahkeme ve Avukatlık Rolleri HK.
« Yanıtla #39 : 15 Ocak 2022, 00:38:27 »
Ya beni linçleyinde şuanki avukatlar bomboş adamı çağırıyoruz rolde ne bir ceza indirimine yarıyor ne de başka bir şeye rolde konuşuyoruz pd , avukatla falan adam sinirleniyor atın bunu içeri yazıyor ya da ben seni savunmam doğru neyse onu savunurum eğer suç işlediysen güle güle falan diyor rozeti takıp gasp dokunulmazlığı alıyorlar ls venturasta niye takarsın mesela... sadece biri böyle olsa yine iyi bir takım örnekleri gördüğümden bunları yazabiliyorumç ar-ge'yide okumadım mahkeme falan bir şeyler diyonuzda ilk önce yönetim bu avukat olanları bir denetlesin yaptığı saçma roller için bir politika yazsın ihlal falan koysun ondan sonra bu dediklerinizde gelir.